#VUOROVAIKUTUS
KATEGORIAT
Käytä sanoja viisaasti
Sanoilla on todellista voimaa. Sanoilla rakennetaan yhteyksiä, mutta sanoilla voidaan myös hajottaa. Oikeiden sanojen löytäminen ei aina ole helppoa. Kannattaakin miettiä, mitä oikeasti haluaa sanoa.
Asiakaspalveluviestintä osa 1: Asiakaspalvelijana Chat
Kuten muussakin asiakaspalvelussa, chatissä on kyse vuorovaikutuksesta. Sopivan rento lähestymistapa antaa asiakkaalle lämpimän ja luotettavan kuvan. Kohtele asiakkaitasi yksilöinä, sillä mitä henkilökohtaisempaa chat-palvelusi on, sitä tyytyväisempiä ovat asiakkaat.
Power Point paremmaksi osa 1:Miten havainnollistaa tarkoituksenmukaisesti?
Jokainen meistä on varmasti nähnyt esityksiä, joissa on käytetty PowerPointia havaintovälineenä. Joskus se on saanut aikaan wau-kokemuksia ja valitettavan usein tylsistymistä. Tunnistatko olleesi yleisön joukossa jossain seuraavista tilanteista?